Yippie! Torsdag!

Godmorgon!
Ställde klockan på 07.00 imorse så jag skulle vara vaken när Anders Timell gjorde nått "milt pinsamt" halv åtta.
Hahaha... han fick ringa till RFSU och framföra sin nya idé, att vara minipenisarnas ansikte utåt. =D
Hihi... kul var det!

Idag gäller det. Dodgen ska besiktas.
Undrar just hur det går jag.
Den går inte på alla 8 burkar och bromsarna är inte bytta sen Magnus hade den.
Men den har då gått igenom  varendaste gång.
Idag mår jag bättre än igår. Jag var verkligen så deppig ett tag, men det gick över under dagens gång.... 

På lördag ska Hjalmar och jag köpa en videokamera. Det är ju bara så svårt att veta vilken man ska ha i den där videokameradjungeln. Gosh!
Dv-kamera, dvd-kamera, hårddiskkamera, minibandkamera.... 
Det vore lättare om det bara fanns sort åtminstone. 

Äsch, nu ska jag sminka mig och åka till Kaffestugan.
                    image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0