Tisdag.

Jag har suttit här i ett halvår nu känns det som och försökt ordna till min jävla blogg....
Jag fattar ingenting.... =(
Mummel!!
Idag har jag storhandlat på Matekonomen och Willys.
Jag tror att jag har ett sockerberoende som jag måste bli av med. Usch! Jag vill äta sött hela hela tiden om mina inre tankar får välja.
Men nu se ni är det slut med det. Finito!
Idag är det min andra dag utan en ynkapynka liten sockersak av någe slag.
Gäller även mat med dolt socker.
Det är svårare än man tror.
Men går, det gör det!

Jag är ledig 3 dagar i rad nu. Gött! Är nämnligen inte 100% idag.
Orkade inte med morgonpromenaden imorse heller.
=( Orkeslös AB!

Jag ska springa ner i tvättstugan med en korg tvätt.

Sen kanske Jullan ringer. Har inte sett underverket sen igår, och då endast en kortis.

Så sööööööööööööööööööt!!

Nä, jag ska knåpa vidare här....

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0