Montel.

Slökollar just nu på "Montel Williams show" under frukosten. Nån som har sett det?
Han är förövrigt jäkligt hot!
Iallafall... jag gråter.
Gråter gråter gråter....
Det handlar om en 19-årig tjej som hjälper hemlösa.
Å det är ju sååå gräsilgt att människor lever på det här viset, ute på gatan. 

På tal om tårar så slog det mig här om dagen, att jag inte har gråtit på rätt länge nu.
Förut kunde man ju gråta var och varannan dag för att få ur sig lite inside.
Betyder det då att jag är lycklig nu? =)
Ja.. jo.. jag känner mig rätt lycklig faktiskt.

Anyway, idag är det köksjobb på schemat.
Vi har mycket att göra. Urk, det är ju så mycket folk fortfarande fastän det är slut på allt vad sommarlov och semestrar heter för dom flesta.
Men det är mycket Deutsche människor. Som tycker man är helt kocko om man inte kan prata Tyska.
Jag kan liiite, men vill INTE!

Nu ska jag sminka mig sen ska jag nog åka ner på Kaffestugu.

HA EN BRA DAG!!

En liten hottie att titta på om ni mår lite nere och vill muntras upp:

image11  Montel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0