Idag!

Idag har varit en helt underbar dag!
Vi har varit ute i stugan, Julias sommarstuga på sandängarna, och solade och badade hela dagen.
Jag, Julia, Avalea och
Så jäääkla skönt!

Sen åkte vi hem till mig och gick ner till pappa Rolf och hälsade på.

Nu är jag hemma igen och blev dyster.....
Mamma ringde och sa att han som vi erbjöd skulle få köpa dodgen ville köpa den jättegärna.
Så nu svider tårarna i ögonlocken.
Det känns så jävla hemskt!! FAN!
Men jag måste verkligen. Jag kommer ångra mig resten av livet jag vet! Men jag kan inte ta hans om en sån där bil.
Har inte råd....  FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!

Nu fick jag lust å bara lägga mig på soffan och gråta lite.

Men som mamma säger... "det är ett dött ting".
Inte för mig... för mig är det en hel jävla drös med kärlek och det sista som finns kvar som påminner mig om morbror Magnus!

Buhuhu... hur kan man komma en bil så jävla nära??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0