Facebook.com

Idag var det lugnt på jobbet. Så himla ovanligt. Det resulterade ju i att man vart förslappad och strövade runt helt väck. Hihi!
Håller just nu på att ladda lite bilder i min facebook. Men vilken kul grej, det är ju jättemånga man kan hålla kontakt med där. Perfekt!
Det verkar gå lite segt för jag hade inte rätt inställningar till att ladda upp helt bra. Men det verkar fungera ändå.... tror jag.
YES! Det funka. =)
Mera mera....

Våran telefon har kurkat. Tror det är mikrofonen i den eller nått.
Bajset. Det betyder att jag måste inhandla en ny imöra.

Jullan va in och fikade med Avalea Rosenknopp idag.... tur va de, annars hade jag fått lov att åka till Isunda efter jobbet... har ju inte sett dom på flera flera dagar.

Jag vet liksom inte om nån läser min blogg....
Jag tror inte det. Det är så tomt på kommentarer här.
HALLÅ? NÅN SOM LÄSER! IDENTIFIERA ER! =) Det är så kul med comments!!
Så vet jag att jag inte är ensam därute....

Nu ska jag väl fortsätta leka lite med min facebook.

Puss på er osynlingar!

Kommentarer
Postat av: Fröken T

Facebook är beroendeframkallande; akta dig :)

2007-08-27 @ 22:42:32
URL: http://terriern.blogg.se
Postat av: elvenman

Vem tror du ;)

2007-08-27 @ 23:47:24
URL: http://vvv.hallah.nu/blog
Postat av: Spunk

jag kikar in minst ett par gånger om dagen ;) i have no life =( Love U!

2007-08-28 @ 11:41:07
Postat av: panna

jag läser

2007-08-28 @ 19:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0